Verito

  • 'Het voelt meer als een partnerschap dan als een leverancier-klant-relatie’

    Kunstencentrum C. blikt enthousiast terug op de implementatie van Business Central.

    Lees het verhaal van C.
  • Wateropleidingen kiest voor Verito

    Benieuwd naar de ervaringen met softwareselectie? Lees het interview met Wateropleidingen!

    Lees meer
  • Regina Coeli kiest voor Verito

    Van volledig maatwerk naar een standaard oplossing!

    Lees meer
  • Verito zoekt versterking!

    Ben jij of ken jij iemand die goed past bij Verito?

    Lees meer
  • Planning: van hoofdbrekens naar verbinding

    Uitdagingen: Hoe koppel je zo efficiënt mogelijk de juiste trainer aan een cursus? Hoe verbind je trainers?

    Lees meer
  • Schouten & Nelissen kiest voor Verito

    Benieuwd waarom SAP wordt vervangen door Verito Education?

    Lees meer
  • Waarom kiest Inkoopvereniging NEVI voor Verito?

    'Met onze oude systemen kwam er nog veel handwerk aan te pas. Dit was erg inefficiënt.'

    Lees meer

Wat is uw uitdaging?

Docent-trainer

U heeft een passie voor uw vak en wilt uw administratie zo eenvoudig mogelijk afhandelen. Zien wat uw werk eenvoudiger maakt (en niet meer) en vastleggen wat nodig is. Geen losse lijstjes meer...
lees meer

Cursusadministratie

U beheert alle aanmeldingen en mutaties en beantwoordt vragen van de cursisten. U wilt de juiste persoon snel vinden, mutaties eenvoudig verwerken en uw collega's informeren. Op één plaats en niet in meerdere systemen...
lees meer

Opleidingsmanager

U bewaakt het huidige cursus- aanbod en ontwikkelt nieuwe cursussen. U wilt weten welke cursussen snel vollopen en welke achterblijven. Zodat u tijdig kunt anticiperen...
lees meer

ICT Manager

U bent verantwoordelijk voor de ICT infrastructuur en wilt de complexiteit hiervan minima- liseren. Hoe minder systemen, hoe eenvoudiger het beheer...
lees meer

Directeur

U bent verantwoordelijk voor de hele cursusorganisatie. U heeft behoefte aan tijdige en eenduidige rapportages over alle bedrijfsonderdelen heen. Die inzicht bieden in wat goed gaat en vooral in wat aandacht nodig heeft. Waardoor u kunt bijsturen waar nodig...
lees meer

Waar bent u in uw zoektocht?

Door de bomen het bos niet meer zien?

Is er nog nieuws?

Je leden en donateurs beter ondersteunen? Zo doe je dat

Gepubliceerd op: woensdag 21 februari 2024
Categorie: Algemeen, Goede doelen, Verenigingen

Je leden en donateurs beter ondersteunen? Zo doe je dat

Voor organisaties die de belangen van leden en abonnees behartigen, kan het een flinke uitdaging zijn om de administratie op orde te houden. Zeker als je verschillende abonnementen en diensten beheert in diverse systemen, is een foutje zo gemaakt. In deze blog vertelt Owe Loonstra, Manager Sales en Marketing, hoe geïntegreerde oplossingen en selfservice-opties het leven gemakkelijker maken voor zowel de organisatie als haar klanten.

Efficiëntie en klanttevredenheid

Recent had ik een interessant gesprek met een organisatie die de belangen van leden en abonnees behartigt. Tijdens dit gesprek kwam naar voren hoe moeilijk het soms is om de administratie op orde te houden, zeker als het gaat om het beheren van diverse abonnementen en een brede range aan diensten die in verschillende systemen worden bijgehouden. Bij het verwerken van mutaties moesten ze nog veel handmatig werk verrichten, wat het risico met zich meebrengt dat niet alle gewenste wijzigingen correct worden doorgevoerd, zoals de klant verwacht. Als je zelf niet zeker bent van de juistheid van de gegevens, hoe kun je dan je klanten nauwkeurig informeren over wat er is vastgelegd?

Een geïntegreerde aanpak

We zijn samen eens gaan brainstormen over mogelijke oplossingen en kwamen tot de conclusie dat een geïntegreerde aanpak de organisatie veel gaat opleveren. Immers, als je alle producten en diensten binnen één systeem kunt beheren, is het een stuk gemakkelijker om mutaties correct door te voeren en alles up-to-date te houden.

Selfservice-opties voor klanten

Waarom zou je klanten niet meer controle geven over hun eigen gegevens? Als ze zelf hun informatie, zoals interesses en voorkeuren, kunnen beheren, kun je gemakkelijker je dienstverlening afstemmen op hun behoeften. Bovendien leidt het bieden van selfservice-opties tot grote efficiëntieslagen en verhoogde klanttevredenheid. We weten allemaal hoe prettig het kan zijn als je een abonnement online kunt stopzetten of zelf kunt wijzigen bij een verandering in je gezinssituatie.

Een solide basis

Als je de stap naar dergelijke selfservice-opties wilt maken, is een goede basisvastlegging essentieel. Hoe meer informatie verspreid is over verschillende systemen, hoe moeilijker het wordt om deze informatie te ontsluiten.

Win-win situatie

Het optimaliseren van je vastlegging biedt voordelen voor je interne processen. Het resulteert in minder werk, waardoor je energie kunt steken in zaken waar je als organisatie echt het verschil kunt maken. Bovendien geeft het je de mogelijkheid om klanten meer verantwoordelijkheid te geven, wat de klanttevredenheid verhoogt. Kortom: een win-win situatie!

Een softwarepartner die met je meebeweegt

Lijkt een dergelijke optimalisatie interessant voor jouw organisatie? Geef me een belletje op 055 534 30 06 of gebruik de mogelijkheid dat ik jou bel op een moment dat jou past.

 

Bel mij voor een afspraak

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten