Verito

Een sterk partnerschap met je klanten? Zo doen wij dat.

Gepubliceerd op: donderdag 7 november 2024
Categorie: Algemeen, Commerciële opleiders, Kunstencentra

Een sterk partnerschap met je klanten? Zo doen wij dat.

Als organisatie wil je een goede relatie opbouwen met je klanten. Dat levert immers niet alleen meer loyaliteit op, maar ook waardevolle mond-tot-mondreclame, nuttige feedback en beter inzicht in wat je klanten écht nodig hebben. Al die factoren dragen bij aan een duurzame groei van je bedrijf. Maar hoe geef je zo’n partnerschap de ruimte om zich te ontwikkelen? We hebben zeker niet alle antwoorden, maar in deze blog deelt Owe Loonstra, Manager Sales en Marketing bij Verito, een aantal ideeën en ervaringen.

Regelmatig contact voor een waardevolle samenwerking

Bij Verito investeren we volop in frequente contactmomenten met onze klanten. Dit doen we via een-op-een-overleggen, zowel op locatie als in online sessies, en door een goede ondersteuning vanuit ons supportteam. In deze gesprekken ontstaat vaak het meest diepgaande en inhoudelijke contact, wat voor ons de basis vormt om onze klanten echt goed te begrijpen en hen optimaal te ondersteunen in het behalen van hun doelen.

Kwartaaloverleggen: reflecteren en vooruitkijken

Kwartaaloverleggen zijn waardevolle momenten om samen met onze klanten terug te blikken op wat goed ging het afgelopen kwartaal en te bespreken waar meer aandacht nodig is. Tijdens deze overleggen delen we ook onze plannen voor het komende kwartaal.

De kracht van kennisdeling op relatiedagen

Naast deze overlegmomenten en de distributie van onze nieuwsbrief organiseren we ook jaarlijks een relatiedag. Dit jaar is de relatiedag gepland op 8 november, en er is al een flink aantal organisaties dat zich heeft aangemeld. We zijn te gast bij Wateropleidingen, een van onze klanten. De dag start met een introductie door de gastheer, waarin ze vertellen wat Wateropleidingen doet, hoe ze onze oplossing inzetten en wat hun ervaringen ermee zijn. Daarna presenteren wij de nieuwste versie van Business Central, en leggen we uit wat de voordelen zijn ten opzichte van oudere versies. Dat wordt vervolgens geïllustreerd aan de hand van de ervaringen van een organisatie die onlangs is overgestapt. Zo krijgen anderen de kans om van hun ervaringen te leren.

Aansluitend geven we, op verzoek van veel relaties, een praktische uitleg over het verdergaand automatiseren van losse processtappen. Denk hierbij aan de online inschrijving voor een cursus tot het automatische versturen van een factuur of het regelen van een incasso. Dit proces bestaat uit acht losse stappen, die je ook aan elkaar kunt ‘knopen’. Sommige organisaties geven voorkeur aan de losse stappen, maar andere bedrijven zien het voordeel wel van het automatiseren van een groot deel van die workflow. Wij laten zien hoe we dat aanpakken.

Opnieuw kennismaken met VeriGO!

Zo zijn we bij Verito continu op zoek naar manieren om samen met onze relaties verder invulling te geven aan de samenwerking. Een aantal jaar geleden hebben we VeriGO! opgezet, een gebruikersoverleg speciaal voor Verito-klanten. Tijdens de corona is dit initiatief op de achtergrond geraakt, maar tijdens de komende relatiedag willen we peilen of er nog behoefte is aan dit overleg. Als die behoefte er is, gaan we samen met onze relaties nadenken over hoe we VeriGO! opnieuw leven kunnen inblazen.

Meer weten?

Ben je benieuwd naar wat we tijdens de relatiedag hebben besproken, of wil je de volgende keer zelf aanwezig zijn? Neem gerust contact op – ik hoor graag van je!

 

Foto: met dank aan KWR

 

Bel mij voor een afspraak

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten