Jan Feijen is projectleider en verantwoordelijk voor de helpdesk bij Verito Informatisering. Al ruim 18 jaar helpt hij onze klanten verder. In deze blog vertelt Jan over zijn rol bij Verito en wat hem al zo lang aan het bedrijf verbindt.
Van de Vogelbescherming tot de Nonnen van Vught
Op dit moment bestaat mijn voornaamste taak uit het bemensen van de supportdesk. Dat houdt in dat ik telefoontjes en mailtjes behandel van klanten die vragen hebben of met een storing te kampen hebben. De meldingen zijn heel divers. De een wil weten hoe er een factuur geboekt moet worden, de ander krijgt een foutmelding, kan een bepaalde knop niet vinden of is vergeten hoe het ook alweer zat met de jaarafsluiting. Ook het soort klant varieert. De ene keer belt iemand van de Vogelbescherming, het volgende moment zit ik met iemand van Taleninstituut Regina Coeli – de Nonnen van Vught – aan de lijn of krijg ik een mailtje van inkoopvereniging NEVI. Die mag ik allemaal verder helpen. De meeste vragen komen van organisaties die nog maar net klant bij ons zijn, de organisaties die al langer klant bij ons zijn komen maar af en toe voorbij.
Veel dienstjaren
Ik werk inmiddels als weer dik achttien jaar bij Verito en ik ben niet de enige die hier al jaren in dienst is. Dat zegt iets. Het is een kleine organisatie, waar de lijntjes kort zijn en de werksfeer prettig. Niet alleen met de collega’s onderling, maar ook met de directeuren. Ik heb ook bij grote organisaties gewerkt, maar daar is het toch onpersoonlijker. Hier ken je elkaar echt, je kent elkaars thuissituatie. Ik vind dat prettig, en mijn collega’s blijkbaar ook, anders zaten we hier niet zo lang.
Flexibel
Het feit dat Verito een kleine organisatie maakt ook dat je flexibel moet zijn, er zijn weinig vastomlijnde kaders. Dat kan weleens hectisch zin en daar moet je mee om kunnen gaan. Ik hou er juist van, het maakt het afwisselend. Het ene moment beantwoord ik vragen van klanten, het andere moment maak ik aanpassingen in de software. Het kan voorkomen dat iemand toch even een veldje extra wil zien ergens of wat hulp nodig heeft bij het aanmaken van een nieuwe rapportage. Daar is dan ook tijd voor.
Weer naar kantoor
Ik ben blij dat we weer naar kantoor mogen. Natuurlijk werkt dat thuiswerken ook prima, maar ik had het wel een beetje gezien. Nu ga ik weer minimaal drie dagen per week naar kantoor, heerlijk om weer even onder collega’s te zijn, even die snelle vraag te kunnen stellen. Als dat via Microsoft Teams of een mailtje moet, doe je dat toch minder snel. Hoe digitaal wij ook zijn ingesteld, het is toch fijn om met elkaar op dezelfde vloer rond te lopen en even een bakkie koffie te kunnen doen.
Liefde voor Lada
In mijn vrije tijd ben ik druk met mijn drie Lada-oldtimers. Mijn eerste auto was een Lada en die liefde is altijd gebleven. Ik probeer ze zo veel mogelijk zelf te onderhouden en straks als het weer voorjaar wordt, ben ik regelmatig op de weg te vinden. Vaak in clubverband, maar soms vind ik het ook heerlijk om solo even een stukje te gaan rijden.
Meer weten?
Lijkt werken bij Verito Informatisering jou ook wel wat? Check gerust onze vacatures. Benieuwd wat de oplossingen van Verito voor jouw organisatie kunnen betekenen? Wij leggen het graag uit. Bel 055 534 30 06 of vraag een afspraak aan. Wil je maandelijks worden geïnformeerd over relevante ontwikkelingen in jouw branche of op jouw vakgebied? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.
Bel mij voor een afspraak