Verito

  • 'Het voelt meer als een partnerschap dan als een leverancier-klant-relatie’

    Kunstencentrum C. blikt enthousiast terug op de implementatie van Business Central.

    Lees het verhaal van C.
  • Planning en roostering: Twee kanten van dezelfde medaille

    Hoe software kan helpen om planning en roostering te ondersteunen.

    Lees meer
  • Samenwerking en dienstenuitbreiding. Het dynamische landschap van kunstencentra

    Drie belangrijke trends tekenen zich af. We zien steeds meer samenwerkingsverbanden tussen culturele instellingen, het dienstenpakket breidt zich alsmaar uit én de dynamiek in softwareoplossingen verandert.

    Lees meer
  • Individuele lessen en schoolprojecten in één oplossing?

    Profiteer van optimaal inzicht in alle activiteiten die u uw doelgroep aanbiedt!

    Lees meer
  • Verito zoekt versterking!

    Ben jij of ken jij iemand die goed past bij Verito?

    Lees meer

Wat is uw uitdaging?

Docent-trainer

U heeft een passie voor uw vak en wilt uw administratie zo eenvoudig mogelijk afhandelen. Zien wat uw werk eenvoudiger maakt (en niet meer) en vastleggen wat nodig is. Geen losse lijstjes meer...
lees meer

Cursusadministratie

U beheert alle aanmeldingen en mutaties en beantwoordt vragen van de cursisten. U wilt de juiste persoon snel vinden, mutaties eenvoudig verwerken en uw collega's informeren. Op één plaats en niet in meerdere systemen...
lees meer

Opleidingsmanager

U bewaakt het huidige cursus- aanbod en ontwikkelt nieuwe cursussen. U wilt weten welke cursussen snel vollopen en welke achterblijven. Zodat u tijdig kunt anticiperen...
lees meer

ICT Manager

U bent verantwoordelijk voor de ICT infrastructuur en wilt de complexiteit hiervan minima- liseren. Hoe minder systemen, hoe eenvoudiger het beheer...
lees meer

Directeur

U bent verantwoordelijk voor de hele cursusorganisatie. U heeft behoefte aan tijdige en eenduidige rapportages over alle bedrijfsonderdelen heen. Die inzicht bieden in wat goed gaat en vooral in wat aandacht nodig heeft. Waardoor u kunt bijsturen waar nodig...
lees meer

Is er nog nieuws?

Schoenmaker, blijf bij je leest

Gepubliceerd op: woensdag 5 juni 2024
Categorie: Algemeen

Schoenmaker, blijf bij je leest

Wie succesvol wil zijn, moet keuzes durven maken. Weten wat je wel wilt doen en wat niet, is dus heel belangrijk. Bij Verito hebben we lang geleden besloten om ons te focussen op een select aantal branches. We durven ook nee te zeggen, en je kunt er zeker van zijn dat als we ja zeggen het dan gaat om een organisatie die precies in onze propositie valt. Maar focus gaat ook over welke activiteiten je zelf wilt uitvoeren en welke werkzaamheden je liever bij een specialist neerlegt. Als Verito hebben we vier partners met wie wij al jarenlang samenwerken, zodat we onze klanten nog meer kwaliteit kunnen bieden. In deze blog vertelt Owe Loonstra, Manager Sales en Marketing, welke partijen dat zijn en waarom we voor hen gekozen hebben.

Companial voor gegarandeerde uptime

Als het aankomt op het hosten van Business Central, vertrouwen we op Companial. Hun expertise zorgt ervoor dat onze klanten kunnen rekenen op maximale beschikbaarheid en uptime van hun systemen. Zo hoeven wij ons niet bezig te houden met allerlei technische aspecten die komen kijken bij hosting. Dat kan Companial beter dan wij ooit kunnen. Op die manier kunnen we heel snel nieuwe omgevingen voor klanten opzetten. Als we vragen hebben over bepaalde technische aspecten waar we zelf minder vertrouwd mee zijn, staat het team van Companial altijd voor ons klaar.

Novaware voor slimme portals

Voor het ontwikkelen en onderhouden van onze portals werken we nauw samen met Novaware. Hun diepgaande kennis van webontwikkeling en ervaring met platforms zoals Umbraco stellen ons in staat om slimme portaaloplossingen te bieden aan onze klanten. Ze beantwoorden snel onze vragen en helpen ook bij het opzetten van nieuwe portalen voor nieuwe klanten. Dankzij hun technische kennis en hun ervaring met Umbraco kunnen wij ons focussen op de verbinding tussen Umbraco en Business Central. Zo zorgen we samen dat de portals altijd soepel draaien.

Expertise in rollen en machtigingen van BrightBlocks

Een van de uitdagingen bij het implementeren van Business Central is het goed inrichten en beheren van rollen en machtigingen. Hier komt BrightBlocks om de hoek kijken. Samen hebben we een concept ontwikkeld om de inrichting van rechten en machtigingen in Business Central en onze modules zoveel mogelijk te standaardiseren. Zij voeren het gesprek met klanten om te bepalen welke rechten en machtigingen nodig zijn, richten dit in en testen en onderhouden het. Dit is een typisch aspect van Business Central waar we bij Verito niet van de hoed en de rand weten, maar wat de corebusiness van BrightBlocks is.

Continia voor efficiëntie in facturatieprocessen

De laatste partij die ik wil noemen is Continia. Ze hebben extra modules ontwikkeld voor Business Central, vooral gericht op inkoopfacturen. Met hun oplossing, Document Capture, kunnen klanten facturen direct uit hun mailbox halen, scannen en herkennen, waarna alle relevante informatie automatisch in Business Central wordt vastgelegd. Als de factuur aan bepaalde criteria voldoet, kan deze meteen klaargezet worden voor goedkeuring. Voorheen was het een kwestie van e-mails rondsturen en maar hopen op een reactie, maar nu kun je met één druk op de knop zien waar facturen zich bevinden en zelfs automatische herinneringen instellen. Dit geeft veel meer controle over het goedkeuringsproces binnen de organisatie.

Samen sterker

Door samen te werken met deze betrouwbare partners kunnen we onze klanten optimaal bedienen, terwijl wij bij onze Verito-leest blijven. Mocht er ooit behoefte zijn aan iets anders, dan weten we waar we de juiste schoen vinden om onze leest mee te verbreden. Maar tot die tijd houden we onze focus scherp en onze stiksels strak.

Een softwarepartner die met je meebeweegt

Ben jij klaar voor de toekomst? Of ben je nog op zoek naar een partner die een flexibele oplossing heeft die aansluit bij jouw veranderende wereld? Geef me een belletje op 055 534 30 06 of gebruik de mogelijkheid dat ik jou bel op een moment dat jou past.

Owe Loonstra 

Bel mij voor een afspraak

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten