Verito

  • Verito zoekt versterking!

    Ben jij onze nieuwe collega die onze klanten helpt succesvol(ler) te zijn?

    Lees meer

Wie is Verito?

Verito is opgericht in 1998 en bestaat uit tien personen. Twee dames en acht mannen. Gemiddeld meer dan vijftien jaar in dienst bij Verito en al meer dan 20 jaar ervaring in het implementeren van bedrijfssoftware.

Verito Informatisering biedt een unieke softwareoplossing voor een aantal specifieke doelgroepen. De oplossingen zijn gebaseerd en volledig geïntegreerd met Microsoft Dynamics NAV/Business Central. Verito heeft met en voor haar klanten standaard modules ontwikkeld waarmee de branchespecifieke processen worden ondersteund.

Is er nog nieuws?

De klant aan de knoppen: Sneller, efficiënter én klantvriendelijker!

Gepubliceerd op: donderdag 17 november 2022
Categorie: Algemeen, Commerciële opleiders, Goede doelen, Kunstencentra, Verenigingen

De klant aan de knoppen: Sneller, efficiënter én klantvriendelijker!

Als opleider wil je je klanten graag inzicht geven in hun eigen data, zodat ze eenvoudiger kunnen interacteren en flexibeler zijn. Welke voordelen brengt dat met zich mee, voor de klant en voor jou als opleider?

Handmatig invoeren

We schreven al eerder een blog over hoe je je aanbod beter laat aansluiten bij de wensen van de cursist. Maar je kunt je klanten nog meer flexibiliteit geven. Zo krijgen wij regelmatig de vraag van opleiders dat zij hun klanten meer inzicht willen geven in de gegevens die van de klant worden vastgelegd. Dat geeft de klanten meer flexibiliteit en meer interactiemogelijkheden. Onlangs kreeg ik nog de vraag van een opleider: ‘Als wij voor een bedrijf een training organiseren, willen we weten welke medewerkers er meedoen. Dat moet ik dan opvragen bij de contactpersoon van het bedrijf, vervolgens krijg ik netjes de namen en 06-nummers doorgestuurd, die ik handmatig in ons systeem moet gaan invoeren. Kan dat niet anders?’

Druk op de knop

Natuurlijk kan dat anders. Er zijn verschillende manieren waarop je het leven van je klanten eenvoudiger kunt maken. In een slim systeem kun je eenvoudig een overzicht krijgen van alle medewerkers die al eerder hebben meegedaan met een training. Dan hoef je alleen nog maar aan te vinken wie bijvoorbeeld opnieuw een EHBO-training moet volgen en klaar ben je. Makkelijker voor jou als opleider en makkelijker voor je klanten. Het is ook mogelijk dat de klant in zijn eigen online omgeving de gegevens van de deelnemers vastlegt. Deze gegevens worden dan meteen doorgezet naar de onderliggende cursusadministratie. Geen handmatige invoer meer nodig!

Bied alle partijen inzicht in hun eigen persoonsgebonden en bedrijfsgebonden data

Vandaag de dag kun je bij steeds meer organisaties online je gegevens inkijken. Denk maar aan een online winkel als bol.com, maar ook aan je elektriciteitsmaatschappij of ne telecomaanbieder. Mensen willen – lees: verwachten – online inzicht in de stand van zaken, of dat nu gaat om facturen, om lopende of afgeronde bestellingen of – in het geval van opleiders – om behaalde certificaten. Een automatische reminder als een herhalingstraining gewenst is, hoort daar ook bij. Hetzelfde geldt voor het inplannen van activiteiten. Je wilt niet twintig freelancers afbellen om te ontdekken wie tijd heeft. Draai het om: hier vind je het cursusaanbod, wie wil waar op intekenen? Door een portal aan te bieden, waar klanten en docenten op kunnen inloggen, laat je gegevens niet meer alleen door je medewerkers beheren, maar geef je alle partijen inzicht in hun eigen persoonsgebonden en bedrijfsgebonden data en bied je ze meer flexibiliteit.

Meer weten?

Flexibele self-service en inzicht in de eigen gegevens vraagt om flexibiliteit in de ondersteunende software. Benieuwd hoe onze software jouw organisatie kan helpen? Geef me een belletje op 055 534 30 06 of gebruik de mogelijkheid dat ik jou bel op een moment dat jou past.

Owe Loonstra

Vertel mij meer over self-service

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten