Verito

  • Schoenmaker, blijf bij je leest

    Doen waar je goed en bent en samenwerken waar het kan.

    Lees meer
  • Up-to-date blijven met Verito’s softwareoplossingen? Geen zorgen!

    Profiteer van de continue doorontwikkeling van Business Central en Umbraco.

    Lees meer
  • De kracht van Verito. Een inkijkje in ons DNA

    De betrokkenheid van de medwerkers is groot bij Verito, benieuwd waarom dat zo is?

    Lees meer
  • De kracht van generieke software

    Wat maakt een generieke oplossing aantrekkelijk?

    Lees meer
  • Verito zoekt versterking!

    Ben jij onze nieuwe collega die onze klanten helpt succesvol(ler) te zijn?

    Lees meer

Wie is Verito?

Verito is opgericht in 1998 en bestaat uit tien personen. Twee dames en acht mannen. Gemiddeld meer dan vijftien jaar in dienst bij Verito en al meer dan 20 jaar ervaring in het implementeren van bedrijfssoftware.

Verito Informatisering biedt een unieke softwareoplossing voor een aantal specifieke doelgroepen. De oplossingen zijn gebaseerd en volledig geïntegreerd met Microsoft Dynamics NAV/Business Central. Verito heeft met en voor haar klanten standaard modules ontwikkeld waarmee de branchespecifieke processen worden ondersteund.

Is er nog nieuws?

Je leden en donateurs beter ondersteunen? Zo doe je dat

Gepubliceerd op: woensdag 21 februari 2024
Categorie: Algemeen, Goede doelen, Verenigingen

Je leden en donateurs beter ondersteunen? Zo doe je dat

Voor organisaties die de belangen van leden en abonnees behartigen, kan het een flinke uitdaging zijn om de administratie op orde te houden. Zeker als je verschillende abonnementen en diensten beheert in diverse systemen, is een foutje zo gemaakt. In deze blog vertelt Owe Loonstra, Manager Sales en Marketing, hoe geïntegreerde oplossingen en selfservice-opties het leven gemakkelijker maken voor zowel de organisatie als haar klanten.

Efficiëntie en klanttevredenheid

Recent had ik een interessant gesprek met een organisatie die de belangen van leden en abonnees behartigt. Tijdens dit gesprek kwam naar voren hoe moeilijk het soms is om de administratie op orde te houden, zeker als het gaat om het beheren van diverse abonnementen en een brede range aan diensten die in verschillende systemen worden bijgehouden. Bij het verwerken van mutaties moesten ze nog veel handmatig werk verrichten, wat het risico met zich meebrengt dat niet alle gewenste wijzigingen correct worden doorgevoerd, zoals de klant verwacht. Als je zelf niet zeker bent van de juistheid van de gegevens, hoe kun je dan je klanten nauwkeurig informeren over wat er is vastgelegd?

Een geïntegreerde aanpak

We zijn samen eens gaan brainstormen over mogelijke oplossingen en kwamen tot de conclusie dat een geïntegreerde aanpak de organisatie veel gaat opleveren. Immers, als je alle producten en diensten binnen één systeem kunt beheren, is het een stuk gemakkelijker om mutaties correct door te voeren en alles up-to-date te houden.

Selfservice-opties voor klanten

Waarom zou je klanten niet meer controle geven over hun eigen gegevens? Als ze zelf hun informatie, zoals interesses en voorkeuren, kunnen beheren, kun je gemakkelijker je dienstverlening afstemmen op hun behoeften. Bovendien leidt het bieden van selfservice-opties tot grote efficiëntieslagen en verhoogde klanttevredenheid. We weten allemaal hoe prettig het kan zijn als je een abonnement online kunt stopzetten of zelf kunt wijzigen bij een verandering in je gezinssituatie.

Een solide basis

Als je de stap naar dergelijke selfservice-opties wilt maken, is een goede basisvastlegging essentieel. Hoe meer informatie verspreid is over verschillende systemen, hoe moeilijker het wordt om deze informatie te ontsluiten.

Win-win situatie

Het optimaliseren van je vastlegging biedt voordelen voor je interne processen. Het resulteert in minder werk, waardoor je energie kunt steken in zaken waar je als organisatie echt het verschil kunt maken. Bovendien geeft het je de mogelijkheid om klanten meer verantwoordelijkheid te geven, wat de klanttevredenheid verhoogt. Kortom: een win-win situatie!

Een softwarepartner die met je meebeweegt

Lijkt een dergelijke optimalisatie interessant voor jouw organisatie? Geef me een belletje op 055 534 30 06 of gebruik de mogelijkheid dat ik jou bel op een moment dat jou past.

 

Bel mij voor een afspraak

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten